tokigt

Jaja.. vi spelade 3-3 mot Hanviken igår. Jag skyller på slipsen som kastar in två mål. Men men, matchen gällde ingenting och jag gjorde iallafall en poäng. Nu har jag gjort 16 poäng på 17 matcher. Jag är inte jättenöjd med tanke på allt jag bränt, men jag är inte heller missnöjd.

Idag har det varit en sån där dag på jobbet där allt är värdelöst. Det går långsamt och är problematiskt. Jenny kom och räddade dagen innan hon åkte till stallet. När jag kom hem hade jag en halv hantverkare i form av Patrik. Han borrade hål i taket, träffade armeringsjärnet, borrade nya hål och nu sitter lampan där den ska! Sen har jag och Jenny hälsat på Fide med pappa och hundar och hästar och allt som ingår i en gård med stall!

Sen fick jag äran att brassa käk. =)

Nej, mamma. Inget vin ikväll heller! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0