dålig sits

Jag gjorde det igen.. Jag somnade på muggen. Sjukt irriterande, och det är ju inte direkt första gången det händer. I brist på bättre lektyr på muggen ( läste tidningen Stureplan ) så nickade jag till. Tidningen som jag tittade på alla bilderna i åkte i backen, jag rasade mot golvhyllan som står mitt emot muggstolen och vaknade av ett brak. Helt virrig sträckte jag mig efter pappret och märkte ganska snabbt att det bara fanns en ruta papper kvar. Panik! Med svanken i vädret vickade jag runt i lägenheten för och försöka hitta en servett eller dylikt att torka mig med och hittar tillslut en servett i en gammal brödkorg i ett skåp. Så nu är det raka vägen till Superstore och köpa muggpapper och lunch.

Hejpåre..

Kommentarer
Postat av: Jätten!!!!!!!!!!!!!

Hahahaha och du är inte full som jag är när jag somnar, Hehehehehe

2008-12-29 @ 11:25:45
Postat av: Tisa

Haha, hur fan lyckas du? =D

Hur många balar muggpapper kör du runt med om dagarna? Du ser ironin va? hehehe..!!

2008-12-29 @ 13:07:38
Postat av: mamsen

Ja du ska ju alltid va värst, din bror sov i duschen under en jämn stråle.....å de gjorde din moster oxå....eller var det jag? Äsch jag kommer inte ihåg det var så himla länge sen -72 eller -73 så där =)

2008-12-29 @ 17:03:52
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: marre

72 eller 73 år sen?? :)

2008-12-29 @ 22:25:46
URL: http://russianrifle.blogg.se/
Postat av: mamma

Hahaha....roligt....

2009-01-10 @ 17:26:03
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0