guess whos back

Haha..
Nu är helgen i full gång och efter många påtryckningar har comebacken av min risiga blogg kommit tidigare än planerat. Men blogg verkar ju vara the real shit numera och man kan nå ut till en hel grupp människor som är rädda för och läsa en sanning som ingen vågar prata om men en stackare vågar skriva om. Så jag skulle inte hoppa över bäcken än, för att när man ändå är i Rom så..

Jag har redan skrivkamp och jag lovar, och då menar jag LOVAR att uppdatera oftare, och den dära sanningen som skulle komma fram ligger som en ikon på skrivbordet, så jag väntar bara på rätt läge, sen sänker jag skeppet!

Jag lyckades inte vinna några smörkola innan jul och jag är mer bitter än nånsin!!
22-24 till mokkling, plus en grogg för att jag inte lyckades komma ikapp innan jul. Men jag borde gjort utan att ljuga och överdriva, fyra kassar och två assist igår. Nu måste ni börja läsa min blogg igen, tänk om ni missar nåt som ni inte vill och som nån inte vill läsa.. stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0